
Tarieven
Een Professional Organizer lijkt in eerste instantie misschien veel geld te kosten, maar het kan ook veel opleveren: Als eerste natuurlijk een opgeruimd huis en overzicht in spullen. Dit levert tijd op en creëert ruimte en rust in je hoofd voor andere dingen. Daarnaast kan het ook geld besparen. Want geen dubbele aanschaf van spullen meer, omdat je niet meer weet waar je ze hebt gelaten. Geen naheffingen door te late betalingen etc.
Mijn tarief bedraagt € 45,- per uur.
Kennismakingsgesprek
Het kennismakingsgesprek duurt tussen een half uur en een uur. Het is gratis en vrijblijvend. Tijdens dit gesprek bij jouw thuis, kunnen we bespreken waar je mee aan de slag wilt en hoe we dat samen kunnen aanpakken. En ook belangrijk: of er een klik is.
Het op-weg-help-pakket
Goed voorproefje om te ervaren wat voor soort hulp ik kan bieden. Ideaal voor het aanpakken van een keukenkastje of kleine kledingkast. Het fijne is, dat je na 3 uur meteen resultaat ziet. Wat geeft er meer motivatie dan dat?
Prijs: kennismakingsgesprek en 3 uur hulp voor € 135,-
Het iets-meer-hulp-pakket
Dit Pakket is ideaal om echt iets te bereiken in die storende 'rommelkamer' of met een andere plek in huis, waar iets meer hulp nodig is.
Prijs: kennismakingsgesprek en 3x 3 uur hulp voor € 385,-
Per afspraak dient minimaal 3 uur afgenomen te worden.
Het totaal pakket
Is er een achterstand in het huishouden of met de administratie en ben je het overzicht kwijt? Als er echt structureel dingen moeten veranderen, dan is dit pakket perfect om de boel weer op de rit te krijgen.
Prijs: kennismakingsgesprek, kleine organizing-materialen, hulp bij afvoeren van (kleine) spullen en 4x 3 uur hulp voor € 675,-
Een opfrisbeurt
Een opfrisbeurt; bijvoorbeeld 1x per maand of 1x per kwartaal kan natuurlijk ook.
Prijs: € 45,- per uur
Reiskosten
Bij afstanden boven de 15 km enkele reis wordt 0,19 cent per extra km in rekening gebracht. Eventuele parkeerkosten worden meegenomen in de factuur